FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?  Bestellingen worden op dit moment twee keer per week opgehaald door Bpost. In principe ontvang je je pakketje altijd binnen 1 tot 4 werkdagen.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?  Als je bestelling klaarligt in de gekozen shop, krijg je daarover een e-mail. Met deze e-mail kan je vervolgens je bestelling aan de kassa ophalen. Dit kan soms enkele werkdagen duren.
Ik vind een item niet op de webshop, kunnen jullie het bestellen?
We proberen steeds om ons assortiment uit te breiden, maar de ervaring leert echter dat dit geen simpele klus is. Suggesties zijn steeds welkom bij ons winkelpersoneel.
Wanneer zijn jullie open?  Je vindt de openingsuren van alle winkels op deze pagina.
Naar welke landen verzenden jullie? Tijdens het afrekenen kan je kiezen uit een lijst met de EU-landen naar waar wij verzenden. Indien je het gewenste land hier niet vindt, stuur je best een mail naar info@akiba.be met de vraag of we jouw gewenste bestemming kunnen opnemen in de lijst.
Verkopen jullie B2B of aan groothandelsprijzen?  Neen. Onze focus licht voorlopig enkel op B2C.
Ik wil graag werken voor Akiba. Hebben jullie een (studenten)job voor mij? 

Wij krijgen tientallen en soms honderden (!) jobaanvragen per maand binnen. Hoewel wij vereerd zijn om zoveel enthousiasme, kunnen wij helaas niet op alle sollicitaties reageren. Wanneer we extra mensen zoeken, kondigen we dit aan op instagram en facebook. Toch zin om spontaan te solliciteren? Stuur motivatiebrief en cv met foto naar careers@akiba.be en dan kom je in onze wervingsreserve terecht.

Ik ben een influencer, krijg ik gratis spullen? Neen.